Sunday, September 7, 2008

Assalamualaikum...

elop eberibody!!
nape menyepi je semua orang nie?
haiya..Bek Janie how come bley demam?! tu la makan banyak sangat bile kena pose sket dah demam..hahaha~
Jgn lupe makan ubat or pegi jumpe doktor..
semoga cepat sembuh babe!
nie aku mencari bebek ocheed kemana dia menghilang?kompius..mase tu sakan carik aku ni dia plak ilang..haiyo...sape2 yang tau keberadaan dia tolong hubungi aku yerk..! g bertapa lagi ke gamaknyer makcik nie..hehe~
so eberibody any updates? apa perkembangan n penguncupan semasa??!
Bek Qubee busy ker??! sonyap jerkk..wes taun depan aku nk g jalan2 ke medan.. carik tempt bes2 sket key! pahtu ko mesti kena jadik tourist guide aku la..hahaha~
aku pon xtau nk tulis ape..ni pon tgah tngu buka pose..hehe~
ok la just nk wish SELAMAT BERPUASA SEMUA!hehe~
bye~
written by: BekKoin

No comments: