Thursday, July 10, 2008

plan kawen abg intan...

wei bebek skalian...
trutame tuk bek intan n jani...
aku nk sgt g majlis kawen abg ko tu bek..
but unfortunetly..tanggal 2 ogos tu aku dh kne naik kapal blk medan daa..
klu nk sruh aku g awal aku okey jek..
tp klu aku kne turun ari jumat..aku just bleh jumpe korg kjap jek ah..
coz aku mesti kne blk ari...
so aku plan nk trun tmpt korg ari kamis..tp ader plak masalah dier..
aku nk nginap mane???ko 2org dh blk umah ke time tu???
memandangkn bek jani nk supply tmpt tggl spjg ktorg kt labis tu..
aku rase bek koin bleh jek nk teman aku..tp ktorg nk tido mane???
btul x???
cmne tu???aku rase time tu ah kt bleh nk gather sesume..
ko bek anna amcm??g ke x???

1 comment:

missybin_kaizer.. said...

lah tido je kt mane2 perhentian..ha3x..2 pn ssh ker..kuang3x..