Friday, October 24, 2008

the meaning of friendship..

Ok anna, about ur problem...aku rase dalam hal ni memng bukan issue ko tu oversensitive or ape...sememangnyer kawan ko tu yang mereng...sengal..aku rasa xsiapa pon kalo berada disituasi ko mungkin akan terasa hati dan agak bengang la dengan budak tu!
betol la kata bebek yg bwat previous post ni,sape ntah hahaha..sumtime when we do good things to our friends we're expecting they'll do the same to us..sharing happy n sad moment together blablabla..tapi sebenarnya memang wujud kawan sedemikian rupa yang mana hanya memerlukan kita jika dia bermasalah supaya dia boleh melampiaskan segala kekusutan dia...tapi bila turn kita perlukan bantuan dia dia berlagak bagos...selfish!!
bagi aku yang lebih senang berfikiran terbuka dan mungkin bermulut laser, aku akan buat selamba badak je depan dia...once ade ape2 dia tnyer aku, i'll reply as sarcasm as what she did to you..let her feel what u feel...what u did u get back la!!hahaha...itu kalo ikot cara kejam la.. kalo cara kurang kejam ko xpayah je layan dia...dia tanye ape2 ke jawap je ape2 yg perlu sahaja..dia ada masalah ke pas ni ko mcm buat bolayan je..itu cara aku la...atau kalo ko lagi baik, mungkin ko bley je pretending nothing happen, dan buat mcm biasa je which i'll absolutely will not do in this case!!!!kerana? dia tahu ko marahkan dia..dan dia sedar pon sebenarnya apa yg dia buat tu meyinggung ko... laen la kalo dia mintak maaf...hoho.. tapi bagi aku kawan mcm ni mcm xle pakai sgt kot..kawan biasa2 je ok la, kalo nk close2 tu mcm mengusutkan kepala je..hahah~
but the most IMPORTANT thing is...u, urself jgn terbawa2 sgt dgn permasalahan ni...just stay focus on ur study! benda ni kecik je,jgn terlalu ikot perasaan..banyak benda laen yang boleh difikir yang lagi bermanfaat dari ni, jangan kusutkan kepala dengan issue2 mcm ni,membuang masa!..5tahun akan dtg or bila ko abes belajar nnti ko dh xjumpa dia pon..so who cares?hahaha..[alamak zalim sgt ke ni?..haha~]
ok la bekk ape2 pon! ingt pesanan aku tu...jgn pikir benda ni banyak2 oke..baek ko study, kusut2 pon bermanfaat gak untuk exam...hehehe~
written by, bekkoin!

No comments: