Tuesday, October 21, 2008

salah ke??

Kehadapan bebek2 yg aku rindui..
Huhu..

Aku de prob sket arr kat cni ngan member aku…
Aku nak story kat korang..pas2 nak mintak pendapat korang sket..

Bende ni berlaku mase bulan pose arituh..
Faculty aku de telah mengadakan satu majlis..dan bley dikatakan majlis ni wajib di hadiri oleh sme student faculty aku sbb ni annual event..tapi walaupun wajib ramai la jugak yg x datang..termasuk la aku..aku bukan nyer baek pun kan..time tu aku ngantok..aku malas arr nak gi...bek aku tido kat umah daripada aku tido dalam dewan tu kan..ousmate aku lagi sorang pun xg gak..tapi lagi 2org g sbb dier jadi ajk..nak xnak kne g la kan...kalau dieorg x jd ajk pun kompem arr dieorg x g nyer...

Pas2..ptg tuh (selepas majlis tu berakhir...) dalam lebih kurang 10-15 minit nak berbuka...
Aku tanye la ousmate aku ni..tadi dekan datang ke?? Dier pun jawab...dgn sore berlagak dier ’of course la datang’…pas2 aku tanye lagi, dier bagi ucapan ape..?? (aku mmg ske speach dekan aku..2 yg aku tanye..plus xde bende nak borak sementara tunggu nak berbuka..)...dier pun jawab...dengan sore yg penuh berlagak..’ko xdtg kan?? Kalau ko xdtg makne nye ko xnak tahu la kan??? So x yh la tanye??! ’...dier jawab cam2...
Cube kalau korang yg dapat jawpan tuh...pe korang rase?? Mmg aku kecik ati arr ngan jawapan tuh...pas2 kiteorg lawan2 cakap sket pas2 aku jawab..’xnak bgtaw sudah!!’...dan aku pun trus blah masuk bilik aku...aku punya sedih ngan jawpan tuh sampai aku masuk bilik ngan mata dah berair..sampai bile dah azan buka pun, aku x kuar dari bilik aku sampai dier masuk bilk dier..husna panggil aku kuar pun aku xnak..

Dier tuh bukan la baek sgt pun.class banyak gak ponteng..aku pun x banyak ponteng cam dier...cube kalau die xdtg clas, pas2 tanye kawan ’ape yg lecturer ajar tadi?’ pe perasaan dier kalau kawan2 dier jawab cam2?? Pe perasaan korang kalau korng yg kne?? Korang nak taw sumthing, tapi org tuh xnak bgtaw..dan org tuh ade la kawan korang sendiri..kawan yg bile die ade prob datang cari ko sbb org laen xnak layan dier..pe perasaan korang?? Xnak bgtaw 2 xpe la kan..tapi x bley kne cakp tu ’aku x nak bgtaw’..aku paham la kan..xyh la nak kuar kan ayat2 blagak cam2...

Aku x expect dier jawab cam2..sbb dier agak rapat jugak la ngan aku...bile dier ade prob ngan bf dier, aku yg dier cari..even esok aku de test pun aku dga prob dier..aku teman dier nanges sbb rumate dier pun blah g umah org laen time tuh..tu yg aku rase kecik hati gile..dan aku mmg down arr arituh...
Dan sampai skarang pun aku x baek ngan dier...dier x mintak maap pun ngan aku even dier taw dier yg salah sbb aku trus blah time tuh..pas2 dier paham aku marah tu yg dier trus masuk bilik pas2 baru aku kuar ( dier x pose arituh)...

So...adakah korang rase aku ni terlalu sensetif sampai bende2 camni pun aku nak kecik atie..Patut ke aku mintak maap ngan die dlu padahal aku x salah..salah ke soalan yg aku tanye dier tu?? Salah ke kalau aku ade perasaan ingin taw?? Salah ke???

No comments: