Tuesday, April 22, 2008


to n u r I Z I n ciK aNnA..
ngaku jek ah itu anda..hahahaha....minah seberang jalan...huhuh..30pages??tu makalah aka penulisan ilmiah or i don't know ah ape yg korg called 4 ur report...proper one..with da rite format...mcm wat tesis tu..something like that ah... paham????wei anna...nk mntk tlg ko bout pharmacology..huhuhu...drug interaction..lecturer aku asik ugut nk halau ktorg kluar lab jek..everytime bout tis topic...then slalo nk failed kn ktorg..walaupon xprnh dpt jd lg..huhuhuh..
Posted by bebekzkrew~ at 6:35 AM 0 comments
Sunday, April 20, 2008

gadis dari seberang?
hahahaha.semua tertipu~:Dsiapakah gadiscumeldariseberang?biarlah rahsiaaa~haha.wey.orang seberang jalan pun boleh guna nick ni apejanji comel.qub jelesss~ngaaaangaaaa:Pugh.nak release tension nihbosan je study.study.study.paper.paper.paper.study.study.paper.aku rasa boleh sakit jantung aku duk sinitanam pisang kt rumah lagi best*sigh*sekian, luahan perasaan dari saya.:Dwell, guys hows ur exams?ape yg ko bebelkn tu qub?30 pages for what?and koin?u got oral exam?bior betik?anyway, gud luck u guys!and have a great day too:)luv ya xoxohere are some songs for hiburan:P
Posted by bebekzkrew~ at 11:41 AM 0 comments

MaKaLaH
assignment....huhuhukk...truk gler...syarat die kn 2000words jek kn...then nape ah yg lain ni rerajin sgt ah nk anta smpe 30pages..ish..gram yek...aku just wat 7pages jek..sedey x???tu pon tungkus-lumus siap kn dlm 12jam tu...xpatut btul dorg ni...written by : ciKqubee ps; koin..ni mmg aku..hahahah
Posted by bebekzkrew~ at 4:32 AM 1 comments

BuKaN aKu!!!!
gadiscumildrseberang tu akn aku doe....ni saper yg nk buruk2 kn name aku ni????sape gadis cumil tu ah???meh bior aku sekel skit kpale die..huhuhukkkkk..........aku pon ingt aku memule..yek ah dr seberang kn...hahahha..tu stand 4 indon ah..mane lg...xpon seberang prai...hahahah...wei..gadis yg xcumil lgsg tu...ngaku cpt...hahahahh...malas dei nk teke2 ni...but..klu xsilap aku..kn..klu dh tolak koin yg udh fitnah aku..tggl ko sorg jek..misz IZI...am i rite???
Posted by bebekzkrew~ at 4:21 AM 0 comments
Saturday, April 19, 2008

final...final..final
ermm..bosannyer..bile tyme exam je bosan pon dtg..bile bosan je xam pon dtg..hahahamalas giloss nk study..tapi finalbulan depan..dah la oral..mampoih..hahahakorg bile lak final??mesti sumer org tgh bizi ek??neway good luck ar sumer..bebek qubee xpayah la nk guna nick tu..ingt comel ker??gadis misteri dari seberang..hahaha...ntah ape2..hahaha
Posted by bebekzkrew~ at 5:32 PM 0 comments
Thursday, April 17, 2008

my bfs
but before that:wanna introduce to u guys, my bfs~haha.i luv them all!(specially middle two cuties):Dsekian~(sila jgn ada sesiapa terpikat pula ye) :Pawww..cute~eh.eh.gotta go study.sumber dari: BERNAMA (gadiscumildariseberang)
Posted by bebekzkrew~ at 9:19 PM 3 comments

'gossip'ing
wahahahahahahahaha~boleh begossip la nampaknye diriku disini:D(got exam this week lor.nanti kutambah idea lg yup:) btw guys, have fun with ur exams too:P~lots of luv XOXO~written by:gadiscumeldariseberang :D teka.teka

ni adalah sedikit sedutan dari blog lame....

untuk perbincangan lanjut sila guna blog baru yek!!~

MARI memeriahkan blog bru!!~

credit to bebek intan for the blog...

bekKOIN

No comments: