Tuesday, April 22, 2008

yeay!~ blogg baru....huhuhu

a10n,

woit sile mengemukakan nick anda k..hehe~
nak berahsia2 konon..'gadis seberang' aku rase ocheed..huhuuh..
qubee ape pendapat ko??hahaa...
ye la aku final sumer oral..written cume test kecil2an jer..huhu
tesis 7 page??hahha...paling pendek ke??hahah..
ni mesti asal siap jer..[erkk..teringt lak aku kena bwat tesis 5000words mse kt KMB,requirement utk IB..kitorg panggil extended esssay EE] ..haha..serik btol..huhuhu~

aku blom start final lagi..ni tgah busy2 ngn test2 bfore final r..
final start end of may..mase tu aku dapat rasekan dunia akan gelap seketika..
sume org akan berada di 'Bilik Waktu Semangat' mcm dlm citer dragon ball tu..hahahaha..
afta dat bru aku balik..huhuh..nk makan roti canai,nasi lemak,sumer r..huhuh~


No comments: