Friday, May 2, 2008

hepi labour day!!~

aku bosan ni...jadi ni nk crite ape aku buat cuti semalam (Labour day!) n tragedi yg menimpa diriku..huhu!~
semalam aku keluar tgahari afta zuhur dlm kol 1.30, first ingt cume nk jalan2 tesco sambil shopping brg makanan..tiba2 teringt classmate kitorg ada ajak picnic dat day..
so kitorg (aku ngn 2org housemate aku) pon dgan hati yg gumbiranyer decide nk gi picnic tu..tmpt tu mcm pertembungn 2sungai n sangat bes la,tenang...bfore kitorg sampai..kat satu tempat yg bernama central ni kitorg tgok ramai org plus mcm ada concert..so,kitorg singgah la..round2,usha matsalleh yg kacak2,tgok concert ntah ape2 ntah..myb artist diorg kot,so kitorg pon xamek port la kan..jalan2 tgok ada ke x mknn yg bess..pas tu bla...so kitorg trus ke tmpt picnic 2. sampai je,kami nampak la budak2 class kami yg tergolek2 ats tanah (beralas la..) tgah menikmati cahaya matahari diorg ni kan jakun sket ngn cahaya mathari ni, kitorg dh muak...hahaha...so, kitorg pon dtg sembang2,mkn2,pastu maen volley ngn diorg..smpai la pkul5ptg cm2..seronok la..huhu..
pastu kitorg balik..then, kitorg teringt satu funfair kt kawasan umah kitorg ni..so kitorg pon pegi la...main la roller coaster tu,top gun, blablabla...sampai satu game ni aku memng dh xle nk handle pening nk mati,pastu rase nk muntah la ape2 la...game tu memng giler la..abes tercampak2 aku rase badan aku maen menatang tu...aku memng dh xlarat..then kawan aku kate jom r balik, series aku rase mcm dh xle nk jalan..sume org pon lalok dah,pening tahap kambeng.. balik2 aku tros muntah,pastu tidor xsedar diri..hahaha..sampai hari ni sume badan2 aku ni sakit..hahaha..kawan aku lagi dua org jalan terkengkang2 hahaha sakit kaki..hahaha~
tapi seronok la men benda2 tu..cume pening je.. ni xsabar nk ajak dak2 lelaki malaysia kt sini pegi men, nk tgok diorg bley handle x, nk gelak kan diorg kalo diorg pon xtahan gak men benda tu..hahah~

amboi2 bebek ocheed ni mengalahkan pakar motivasi, penerangan n nasihat yg lengkap..hahah~
mane prince charming aku xsampai2 lagi??mamak ko lupe pos ker??ahaha!~
aku rase bebek anna n janie lom abes final la..huhuh..kalo dh abes mesti diorg bising2 gak..hahah ni senyap sunyi je dedua..hahah~
aku pon xlame lagi akan menyepi la ni..end of may ni aku dh start final huhu..xtau la mcmna..hahahah.. yg penting aku memng menghitung hari nk blik ni..xkire la nk kena xam dlu ke ape..hahaha~
korg cuti x labour day?? bwat ape je?? story sket..heheh~

No comments: