Monday, May 26, 2008

lalaallalalalala~

wawawa....i can see sumone is really2 free now..hahaha..
ocheed i'm sooo~ jealous wif u...biler la aku nk abes exam ni..
agak la...muke aku pon mcm ape2 jer dlm picca tu..
totally diff dgn muke skrg..lagi puteh,gebu,menawan dsb...hahahha
xda la...series aku rase muke aku matang lebih sket skrg ni..plus aku rase lagi matang dari bebek ocheed n qubee..hahahah *peace!*
yep kt bilik mai..hehe~! aku xingat sape yg ade tyme tu..tapi tyme tu bes giler la brainwash budak tu..hahaha ala budak yg selalu bwat hal kt public phone tu yang mulut busuk sket tu..hahaha~! aku pon dh xingt sape je yg ade..yg penting geng2 mai ade la..jama,nad sumer tu..hahaha
wuhuu, if i can turn back the time...aku nak mase kt maktab..hahaha seronok!!
yeah!! i think so..ko ngn aku la cit yang mengeledah jabatan n bilik budak tu..hahaha~
ye la ko mase tu giler garang..hahaha..for the 1st time aku tgok ko marah org depan2..haha..
bebek qubee aku rase mcm ade area tu jer..uranus mase tu ramai gak budak..haha~
tapi dat time mcm sumer org pon tgah busy nk tnyer cikgu markah2 sumer tu kot plus sebok bwat soalan2 trial yg bertimbun2..haaha
waaaa...rindu la zaman2 muda remaja!!~

No comments: