Tuesday, January 27, 2009

HERE I COME.....

hehehe...setelah lame aku x menjejakkan kaki aku disini...
akhirnya aku kembali utk membincangkan ttg plan kite yg nak wat gathering tuh...sory la bek janie..
spatut nye aku wat post ni sebulan yg lalu..tapi apekan daye...aku hanye la insan lemah yg sering lupe dan lalai melakukan tanggungjawab aku sebagai kawan yg baek..ahahahaha..

..ok..
..back to bussiness..
..aku dan janie telah membuat belanjawan 2009,2010,2011,2012 dan sme thn 2000 yg ada.dan malang nye belanjawan tu x mengizin aku ngan janie utk ikut program bek koin yg nak g indon bercuti..
..huhu..sedih2...
..so,,aku aku ngan janie bercadang utk wat gathering kat malaysia jerk..
..korang pun sure x abes round malaysia lagi kan...
..ape kate gathering kali ni kite wat kat pulau2 kerk..
some place yg x memerlukan baject utk flight dan passport...
..huahuahua...
..kite g la pulau2..pas2 kite snorkelling..
..aku x penah snorkelling..2 yg nak cube tu..
..keje2 gile ni aku ngan bebek2 je aku bley wat...
..huhu..
..so..WHAT YOU GUYS THINK??..
..i need feedback k..
..xpun kalau korang de idea2 laen yg lagi bernas kerk..
..k..till then...
..hope to hear from you all soon..
..take care..
:)

No comments: