Tuesday, January 27, 2009

sepi aku sendiri..

salam eberibodi
mane perginya semua orang ni??blog ini menyepi dan lonely..kesian dia!hahaha
well guys nanti aku abes exam i'll upgrade blog ni bagi meriah sket since dah lame dia tak bersalin sarungnya..hehe..
anyone free?rajin2 la post sumthing yng menarik kt sini oke..
ermm...yeah about the planning for this summer,since aku,qubee n ocheed balik, wat if kita buat lagi gathering mcm last year, myb this time yang lagi mantap and lebih menarik lgi..
i think janie n Anna mcm nk buat sumthing mase tu..so kalo ada ape2 progree bgtau la ye!! make full use of this blog to spread the news! weee~
so how's you guys punya study??ada baek??
i think among all of bebeks Janie will be the 1st to graduate rite?? if i'm not mistaken she is now working on her last sem! huhuhu..jadi saya ingin mengucapkan selamat menempuhi dunia berumahtangga la ye..eh silap2 dunia berkerjaya!huhuhu...
haih i'll be graduating on Aug2013...lamenyer lagi...penat dh ni..uwaaaaa~~
oke la aku dh nak start merepek ni..nanti xberenti plak so better stop dulu..
bye2! miss ya all deym much!!
[missing bek qubee punya selendang oren kilat2 jugak! hehehe *peace qubeee~!*]

2 comments:

I.n.t.a.n said...

haha!!
aku pon nak tengok kak ngah nye tudong kilat2 lagi:))

p/s pantas sungguh koin memodify blog kite ni;)

bebekcrewz said...

hahaha...btol tan..rindu dah ni tudung tu!hahaha

yeah! aku sangat buhsan walaupon sebenarnya kena study!hahaha