Wednesday, January 28, 2009

tioman i'm coming!!

Yeah saya setuju dengan perancangan yang dibentangkan oleh bebek bertudung liplap tu..hahaha~
Nak stay umah aku??no problem, tapi bek kena ada proposal sebb kena bagi mak ayah aku sahkan dlu..hahaha...*saja nk bagi ko kerja lebih!hahaha*
Takde la..rumah aku yang buruk itu sentiasa terbukak untuk semua bebek!hahaha...
Erkk..bek nk stay maktab 2-3hari??ko nk buat ape kt maktab sampai 2-3hari?nk bwat kem motivasi plak ke??adoi....hahaha~
Aku rase kalo kita nk tido kt maktab kita kena la bodek2 mane2 cikgu! takpon kita tido kt sickbay sudey~hahahaha....*sickbay yang berhantu!hahaha*
Kepada bek Intan, aku nk gelak sket..hahaha senangnyer ko kena temberang ngn mak ko!! bravo Mak Nora Intan!!!hahahaha~*gelak jahat sket!*
Kepada bek qubee, jgn terlalu obses sangat dgn tudung liplap kamu tu... hahaa
dan sebagai peringatan jangan plak nanti bagi kitorg svnior tudung liplap tu...hahaha
aku xdapat nk imagine kalau semua bebek pakai tudung tu..wakakaka...*sambil megimaginekan muka sorg2 memakai tudung liplap!*
aiseh...xbley2 hanya ko sorang je yang mampu dan kelihatan cantek bila pakai tudung tu bek qub!hehe..
ok eberibodi, gtg! ahoj!

No comments: