Wednesday, January 28, 2009

meronggeng!

hey babes!
Akhirnya Anna muncul dari sebuah sudut dipermukaan bumi ini...hahaha*mula sengal dah!*
welcome2 semua ke blog yang bersarung baru ini..hehe~
walaupun xberapa nk cool cakap je cool oke!LOL!*bagi la aku can nk perasan sket!please~*
well, about going to Medan...it actually just my optional planning for this coming summer break! Xsure lagi pun..since aku kena pulun my weirdo final tu dlu bfore balik so aku pun xtau brape lame aku akan ada cuti!huhu..plus, i've to go to my seniors wedding kt kedah and the date pun diorg xconfirm yet..well, tapi kalo aku nk ke Medan pun dan Bek Qubee tu xda disana xsyiok la, xda accomondation free!hahaah~
wokey..cancel la ke medan! l8r on aku pegi! *mcm banyak cuti je!LOL!*
oke back to the main topic! ermmm.. ke PULAU? menarik!weeee~
bagus jugak leh naek banana boat, snorkling huhu...best*walaupun aku tak pandai berenang*!!
so aku rase skrg ni it's too early to plan everthing in detail.. cuma myb kita leh start survey2 mane2 tempt yang best,list and chose!..hahaha~
so anyone ada idea tempat2 yang menarik??
Pasal date kita tunggu la dah nak dekat2 nanti batu decide the exact date!amcam?
cuma aku takot cuti kita xsame je la..so korg kena la skip class lagi..hahahaha~
so ape2 nanti inform la semua yek!!!
*owhh xsabarnye nk balik malaysiaaaa!*
written by,
Koin

No comments: